Veelgestelde vragen
–
Vraag: Hoe weet ik of een product op voorraad is?
A; Het merendeel van onze producten kunnen we op werkdagen bij bestelling tot 15:00 uur de volgende dag bij u thuisbezorgen. Voor actuele voorraad in onze winkel bel ons 0412-658479.
–
Vraag: Wat moet ik doen bij schade?
A: Een enkele keer komt het voor dat een apparaat beschadigd uit de verpakking komt. Mocht dit bij u het geval zijn dan hoeft u het apparaat niet te accepteren en nemen wij het retour.
–
Vraag: Kan ik oude apparatuur mee terug geven?
A: Wanneer u een product aanschaft bij Euronics, kunt u een oud apparaat inleveren. Wij zijn namelijk een partnerschap aangegaan met Wecycle. Er is een complete milieustraat ingericht voor het verantwoord afvoeren van elektrische apparaten.
–
Vraag: Kan ik betalen met Creditcard?
A: Bij De Smid kunt u veilig betalen met Mastercard, Visa card of American Express. Deze betalingen lopen via een SSL-beveiligde server, die creditcardgegevens versleuteld verstuurt. Door het gebruik van het SSL – protocol wordt het risico dat gegevens worden onderschept wanneer ze over het internet worden verstuurd drastisch verminderd. Na verificatie wordt de bestelling direct verwerkt. Het versturen van de gegevens naar de creditcard maatschappij, het autoriseren en de terugmelding van de autorisatie vinden doorgaans plaats binnen 15 seconden. De creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.
–
Vraag: Kan ik betalen met VVV bonnen.
A: Bij De Smid kunt u betalen met vvv bonnen en met de VVV kaart.